zaterdag 27 augustus 2011

Trots...

Bij Sandra' s scrapsels stond laatst het patroon van een ronde kaart met een label. LEUK !!! Ik ben eraan begonnen zonder te weten voor wie of wat voor een kaart (verjaardag, beterschap, o.i.d.) het zou worden. Terwijl ik hier mee bezig was hoorde ik dat een collega van mij (die net zo graag knutselt als ik) kort opgenomen moest worden in het ziekenhuis... Toen was het zo klaar als een klontje: het wordt een beterschapskaart voor haar !!

Ik moet je zeggen dat ik behoorlijk trots ben op het resultaat !! Ik zag alleen op de foto's dat ik weer lekker had geknoeid met lijn, jammer....maar in het echt zie het niet zo. Ik hoop dat de bloemen in de post een beetje goed gebleven zijn. Dat vind ik wel een nadeel: als je iets moois maakt wat niet plat is, wordt het wel plat gemaakt door de post.... Hoe doen jullie dat eigenlijk ?

Fijne zaterdag !

Groetjes,
Esmeralda.

5 opmerkingen:

  1. Nou, de bloemen zijn mooi hoor...
    Wat een geweldige kaart zeg. Enne... in het echt nog mooier dan op de foto's. Ik voel me gewoon vereerd dat je zo'n mooie kaart hebt gemaakt.

    Héél erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi esmeralda
    zo dit is een prachtige kaart met een leuke vorm!
    en misschien een antwoord op je vraagje: als ik een kaart post met wat verhoging op mijn kaart dan doe ik er een velletje bobbelplastic erover heen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Esmeralda,

    Wat een mooie kaart. Ik ben zelf helemaal gek op de patronen van Sandra.
    Die bloemen zijn ook prachtig.
    Als ik zoiets verstuur doe ik het in papier met die bubbeltjes. Kan je bij de Action kopen zijn ze niet zo duur.

    Fijn weekend, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esmeralda,

    je kunt terecht superetrots zijn op je kaart! Ik vind het een prachtige kaart en op de foto zie ik geen lijmrestjes, hoor!
    Ik doe hetzelfde als Liberta en Corry. Soms gebruik een bobbeltjes envelop, maar meestal bewaar ik al het bobbeltjes plastic en knip een stukje af dat ik voorzichtig op de kaart leg.

    Groetjes en tot de volgende keer!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi is hij geworden! En goede tip van Liberta om bij de Action dat bubbeltjesplastic te kopen, ik ga meteen op zoek ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen