woensdag 24 augustus 2011

Kaartje...

Zo, de vakantie is weer over. Iedereen en alles is weer begonnen (school, werk, sport, therapieen) en dus is er weer tijd om af en toe een kaartje te maken. Raar is dat toch...in de vakantie moet je toch meer tijd hebben voor je hobby, maar op de een of andere manier lukt dat nooit....

Naar aanleiding van de challenge bij Challenges for you en de "liftchallenge" bij Colorfull Cornelie heb ik onderstaand kaartje gemaakt.

De stempel is van het Kruidvat. Deze heb ik ingekleurd met gewone potloden en reukloze terpetine. Het achtergrondpapier komt uit het webwinkeltje van Anma Creatief. Verder ben ik in de weer geweest met stempelinkt van het Kruidvat en mijn Pearlpen.....

Met deze kaart wil ik dus mee doen aan de challenges van:
Challenges for you en
de Liftchallenge van colorfull Cornelie

Groetjes,
Esmeralda.

11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke en lieve kaart! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje ! Die vogeltjes zijn zooo lief. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De challenges komen erg overeen, dus goed idee om met meer mee te doen.
    Je kaartje voor CFY is i.i.g. erg leuk en je deelname wordt dan ook erg gewaardeerd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje, die stempels zijn leuk! En natuurlijk leuk dat je onze challenge hebt gevonden. Bedankt voor het meedoen en tot de volgende keer?!

    Groetjes,

    Cornelie en NAdine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esmeralda,

    leuk, leuk! Ik heb ook meegedaan en het is zo leuk om al die verschillende ideeën van andere creatievelingen te zien! Je kaart is heel leuk. Ik heb de stempel ook, nog nooit gebruikt, maar hij is super als je hem een paar keer op 1 kaart afdrukt.
    Groetjes

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Esmeralda,

    Wat een grappige kaart. Die vogeltjes zijn erg leuk.
    Past perfect bij de lift challenge. Knap gedaan.

    Liefs, Lieb
    p.s succes met de Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy esmeralda
    wat een grappige kaart met erg leuke vogeltjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverdje zo in de clean&simple stijl! Erg goed gelukt!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig hoor. leuk dat je meedoet bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé wat leuk die kaart! Ik heb deze set stempels ook van het Kruidvat. Dankzij jou ben ik weer op ideetjes gebracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die vogeltjes! Het is een hele lieve kaart geworden! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen