woensdag 14 september 2011

Naamkaartjes

Afgelopen zaterdag hadden wij een familiereunie.
Het was heel gezellig en wat hadden wij het getroffen met het weer !! Na een uurtje varen over de vaart hebben een lekkere wandeling gemaakt naar een Hoeve waar van alles en nog wat te doen viel. Boerengolf, kaarsen maken, survival en gewoon lekker kletsen.
Uiteraard waren wij voorbereid op het ergste en hebben we lekker in het weiland "ge-survivald".. Heerlijk !! Laarzen had ik niet bij me, dus ben ik op mijn blote voeten door het weiland gelopen...Mijn voeten waren zo zwart dat ik ze wel vier keer heb wassen (en nog zat er zwart op het eelt van mijn hielen)...

Om aan te geven van welke "kant" van de familie je kwam waren alle kinderen van de opa en oma van mijn moeder ingedeeld in kleuren.... Wij waren de "blauwe familie" en moesten dus blauwe naambordjes dragen. Dit werden natuurlijk geen saaie kaartjes, maar leuke naambordjes....


Groetjes,
Esmeralda.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes, enne...
    Wat een passende plaatjes voor zover ik weet.
    Gijs met voetbal, Julia met dansen als ik het goed zie. De andere kan ik niet en de jouwe ;.
    Maar wel een lieve, leuke...

    Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi esmeralda
    dat is zeker een heel leuk idee,maar het belangrijkste is toch met z'n allen plezier hebben en dan deren die vuile voeten toch niet?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Esmeralda, wat een leuk idee en erg mooi uitgevoerd. Jullie zullen wel opgevallen zijn met deze mooie naamkaartjes.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo die naamplaatje! Dat moet duidelijk geweest zijn dat jullie het blauwe team waren :)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke naamplaatjes.
    Die zien er gezellig en vrolijk uit.
    Net zo als de dag geweest is.
    Wat heerlijk zo met de familie een dagje vertoeven.
    Ach en je zwarte voeten slijten vanzelf weer hoor.
    hihihihi.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig die kaartjes en wat een leuk idee.
    Heel leuk uitgevoerd!

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen