zaterdag 23 april 2011

Jubileum

Heel lang geleden zag ik deze kaart met doosje op het blog van Martine staan. Ik kon er geen goede gelegenheid voor vinden om deze voor iemand te maken.
Laatst was er een collega van mij 12,5 jaar in dienst en ik vond deze kaart met doosje een uitgelezen kaart voor haar.
Met de werkbeschrijving van Martine zat de kaart zo in elkaar.... Ik vond hem alleen wat "slapjes"  dus heb ik in midden van de kaart een stukje karton geplakt, zo werd het een stevig geheel.
Uiteindelijk werd het maken van de kaart een haastklus. Hierdoor zijn de afwerkingen hier en daar niet echt netjes zag ik later. Maakt niet uit: de collega in kwestie vond de kaart erg leuk en was er blij mee !!

De kaart heb ik gemaakt van allerlei materialen die ik al heel lang in huis heb.....

Een heel fijn paasweekend (moet wel lukken met zulk weer toch ;-) ) !!

1 opmerking:

  1. Hartstikke leuk zo met die kaarsjes erin! Erg leuk om te zien dat zo een modelletje niet alleen met kerst maar ook in deze tijd leuk is! Fijn paasweekend!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen