woensdag 20 april 2011

Challenge Dutch Card Lovers

Een goede vriend van ons is morgen jarig en dat verdient natuurlijk een kaartje !!!
Ik zag op het blog van Dutch Cards Lovers deze leuke uitdaging en heb een en ander gecombineerd !!
Zie hier het resultaat !!

Het afdrukje heb ik op internet gevonden en het papier met design is van een blokje van de Action. Het overige papier had ik nog liggen. Verder uiteraard met stempelinkt in de weer geweest en mijn mooie potloden van CreaColor gebruikt. Het lint komt van een cadeautasje...


Het beloofd erg mooi weer te worden de komende dagen dus zullen we veel buiten bezig zijn... Maar wie weet ? Het bloed kruipt tenslotte waar het niet gaan kan.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Esmeralda, wat een snoesje. Je krijgt meteen zin in taart! Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schatje! Mooie kleuren-combi ook. Super dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheetje zeg leuk hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige stempel.:)) LIjkt een beetje op Whiff of Joy. Leuke kaart.:)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.


    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esmeralda,

    Leuk kaartje! Kom je even op mijn blog kijken naar de uitslag van de loting van mijn candy?
    Fijne Paasdagen.

    Gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esmeralda, gefeliciteerd met het winnen van de leuke candy bij Judith. Veel plezier ermee. Het is je van harte gegund.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Way een leuke vrolijke kaart dat afdrukje is lief zeg

    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen