zondag 10 april 2011

1 Sketch, 2 kaarten

Hallo allemaal !

Het was vandaag ontzettend mooi weer, maar bij ons waaide het toch ook nog wel hard. Manlief had gisteren heel wat gedaan in het huishouden en ik had vandaag dus een lekkere dag voor mezelf....
Ik heb heerlijk zitten freubelen en 2 kaarten gemaakt....
De sketch die ik gebruik heb is van de challenge van Create4fun.



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Create4fun.

Het papier van beide kaarten wat ik gebruikt heb is blauw cardstock, groen, roze en paars papier (waar ik niet meer van weet waar het vandaan komt) en bedrukte karton komt van een blokje van de Action. Het bijtje was een "freebie", de kikker was een kleurplaat en de letters heb ik een keer bij Zeeman gekocht. Verder ben ik in de weer geweest met inkt van het Kruidvat en de potloden van Cretacolor. De bloemen heb ik op de creabeurs in Rijswijk gekocht en de blaadjes had ik nog liggen.



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Een hoop inspiratie.

Nog een fijne avond !

Esmeralda.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Esmeralda, lekker vrolijke kaartjes heb je gemaakt. Passen prima bij het weer van vandaag. Succes met de challenges. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke lentekaartjes, daar word je helemaal blij van!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen