maandag 17 september 2012

Beetje gepikt.....

Hallo allemaal,

Hier nog een kaartje van mijn hand.
Waarschijnlijk kennen jullie allemaal de site wel waar regelmatig gratis leuke afdrukjes op staan:
http://freedigitalstamps.blogspot.nl/. Laatst stond het afdrukje wat ik op deze kaart gebruikt heb ook op de site. De manier waarop hij verwerkt was vond ik wel erg leuk en heb ik dus een beetje na gemaakt. Ik vind hem zelf erg leuk geworden. Het origineel vind je op www.bridiebrown.blogspot.com.


Fijne dag allemaal !
Esmeralda.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Esmeralda, wat en leuke kaart en iets "liften" van wat je elders op een blog gezien hebt is toch helemaal niet erg. We bloggen toch om ideeen op te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi esmeralda
    een erg vrolijke kaart en juist op het blog vind je leuke ideetjes,daar is het blog toch voor?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk...

    Enne ik mag ook wel een wens doen toch??

    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch? Ik vind hem hartstikke leuk zo hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esmeralda,

    wat een leuk kaartje! En ik zoek ook wel eens freebies. Altijd handig! Ik ga zo eens kijken of ik deze site al eens beocht heb.
    Ik ken het liedje van Jaap Fischer niet, misschien als ik het hoor....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen