woensdag 9 maart 2011

Een award ontvangen !!!

Vanavond zette ik mijn computer aan en daar stond een berichtje van Aartje. Er was een verrassing voor mij op haar blog.... Tja, wat zou dat kunnen zijn. Nieuwsgierig als ik ben nam ik snel een kijkje en tot mijn grote verbazing had een award voor me.... WAUW ! Ik ben nog maar net begonnen en nu al een award... Ik werd er wel even door in verlegenheid gebracht.
Ik vind het echt superlief van Aartje dat ze aan mij gedacht heeft ! Dank je wel !




De bedoeling van de award is dat ik 8 dingen over mezelf vertel en dan de award doorgeef aan 8 anderen. Nou, hier gaan we dan:
1. Ik ben 38 jaar en woon in Zuid-Holland
2. Ik ben getrouwd en we hebben samen een zoon (Gijs; 7 jaar) en een dochter (Julia; 11 jaar)
3. Ik werk gemiddeld 27 uur per week als salarisadministrateur
4. Ik "doe" 1 x per week aan Zumba (ik lach meer dan ik dans ;-) )
5. Ik doe - bijna - alles op de fiets, terwijl ik wel een rijbewijs heb
6. Ik ben lid van de ouderraad van de school van mijn kinderen en vorm daar de decoratiecommissie
7. Ik ben al ruim twee jaar gestopt met roken en daar ben ik nog steeds supertrots op !!!!
8. Ik ben GEK op knutselen.

Genoeg over mij... Ik geef de award door aan:

Anne-Marije Martine Sanne Sandra Tessa Miriam Angelique Peggy

Loop eens langs deze blogs... Er staan stuk voor stuk onwijs leuke dingen op !

Groetjes,
Esmeralda.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Esmeralda,

    Wat een eer dat je aan mij denkt om deze award door te geven.
    Hartelijk bedankt !!!!
    Ik zet hem morgen op mijn blogje:)

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi esmeralda

    Gefeliicteerd met je award en wat lief dat je hem aan mij geeft .Bedankt hiervoor.
    Ik zal hem zaterdag plaatsen tegelijkertijd met de kaart voor dcl

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    dank je wel dat je aan me hebt gedacht!
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! Echt zo lief dat je hem aan mij doorgeeft. Hij staat al op mijn blog...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen