woensdag 7 november 2012

Traktatie

Zoals beloofd...hier wat meer over de traktatie die ik samen met mijn collega getrakteerd heb. Het was een heel karwei... 22 Potjes vullen met een afgemeten hoeveelheid bloem, cacao, rietsuiker, geraspte chocolade en gehakte walnoten.... Het resultaat mocht er zijn. De potten werden enthousiast ontvangen !




Dit idee kwam ik tegen op de blog van "de Gulle Aarde" een aanrader ! Hier staat ook een "recept" voor koekjes in een pot... Ook erg leuk !

Fijne dag !

Groetjes,
Esmeralda.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Esmeralda,

    wat een leuke traktatie !! Origineel zeg! Ik ga ook eens kijken op die site. Zal wel veel werk zijn, maar het ziet er echt gaaf uit!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, ziet er prachtig uit ! en lekker !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi esmeralda
    wat heb je dit leuk gedaan voor je collega's en ziet er geweldig leuk uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Esmeralda, Wat een ontzettend leuk idee. Wat een werk zul je hier aan gehad hebben, maar wat ontzettend orgineel.

    groeten, Aartje

    p.s. Had je dit al gezien:
    http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2012/09/kaart-van-de-week-39.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aartje,

      Nee, dat had ik nog niet gezien. Bedankt voor de tip ! Leuk !! Ik ben helemaal overdonderd....

      Verwijderen